Kategorie

Wysyłka i zwroty

Szczegółowe dane na temat wysyłki, zwrotów i reklamacji znajdują się w zakładce Regulamin.

By jednak nie zanudzać "paragrafami" , poniżej przedstawiamy w skrócie najważniejsze rzeczy dotyczące tych zagadnień

Wysyłka towarów sprzedanych w naszym sklepie, następuje tak szybko, jak to jest możliwe. To oznacza, że jeżeli zakupy zostały poczynione do godz 14.00 , to paczka z towarem ( jeżeli nie wystąpią jakieś nieoczekiwane komplikacje, a te występują niezmiernie rzadko) powinna zostać wysłana tego samego dnia ( przy założeniu , że jest to dzień roboczy) i dotrzeć na następny dzień roboczy.

Oczywiście , wszystko to przy założeniu, że zakupy zostały dokonane prawidłowo ( tzn. wszystkie dane tele adresowe są poprawne, towar został opłacony lub wybrano sposób płatności za pobraniem ) , towar jest na stanie, a miejsce docelowe znajduje się w Polsce. Jeżeli zdarzy się inaczej, staramy się jak najszybciej zawiadomić klienta o tym fakcie.

Wysyłka za granicę.

W przypadku potrzeby wysyłki towaru za granicę , bardzo prosimy o kontakt z nami, w celu ustalenia kosztów tej wysyłki.

Zwroty

Zgodnie z przepisami , klient ma 14 dni na odstąpienie od umowy i zwrócenie zakupionego towaru bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Zatem, jeżeli towar Ci się nie podoba , nie musisz wypełniać niewiadomo jakich formularzy. Po prostu odeślij go do nas ( adres znajdziesz w zakładce" o nas" lub : kontakt" ) a do paczki dołącz krótką informację zawierającą: dane kupującego, numer telefonu do kontaktu, paragon oraz numer konta na które mamy odesłać pieniądze , wraz z danymi właściciela konta.

Numer konta wraz z danymi właściciela prosimy wysłać również na nasz Email – to bardzo usprawnia nam pracę : )

Wymiany

Jeżeli nie trafiłeś z rozmiarem lub kolorem zakupionego towaru, odeślij go do nas , a do paczki dołącz informację na jaki kolor, model i rozmiar mamy wymienić, adres na jaki wysłać, telefon do kontaktu, oraz pieniądze na przesyłkę zwrotną

Reklamacje

Rzadko się to zdarza, ale jeżeli zajdzie potrzeba reklamowania zakupionego u nas towaru , wystarczy go do nas odesłać wraz z dowodem zakupu ( albo przybliżoną datą dokonania zakupu) i dołączoną , krótką informacją zawierającą dane kupującego (wraz z numerem telefonu ) oraz opis dotyczący wykrytej wady. Resztą zajmiemy się my. Mamy na to 14 dni, by ( w przypadku uznania reklamacji) odesłać naprawiony lub wymieniony ( na wolny od wad ) towar albo zwrócić pieniądze.